Mys och längtan

Har inte bloggat på ett tag då det har varit fullt upp i helgen! I fredags beställde vi pizza och myste mest. I lördags åkte vi iväg på en födelsedagsfest och sov där då det var 2 timmar bort. De senaste dagarna nu har jag bara jobbat och gjort iordning tills mamma och pappa kommer. Dom kommer imorgon (onsdag!!). Är så glad, kommer bli så kul att ses igen då vi inte setts sen i mars.

Går tyvärr inte ladda upp några bilder nu till bloggen (vet inte varför, inget händer när jag försöker trycka på "ladda upp" knappen) men då vet ni varför jag även kommer vara lite frånvarande ett tag då jag verkligen vill njuta av att mina föräldrar är och hälsar på här i Tyskland för första gången! Dom åker hem igen på måndag och då ska jag nämligen ta bort visdomständerna (ja, alla 4..) så då kommer jag nog vara borta ett tag till. Men skriver så fort jag börjar bli lite bättre :) eller så laddar jag upp bilder från när mamma och pappa var här redan på tisdag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: