God morgon

God morgon! Klockan är kvart i nio just nu och jag väntar på att mina klasskamrater ska komma! Jag är alltid först haha. Är på sånt bra humör idag fast det regnar. Men det är iallafall fredag och om fyra timmar har jag helg :) 

Bild från igår morse. Dricker alltid grönt te och äter antingen gröt eller fullkorn flingor med mjölk till frukost. Och kollar på youtube videor då jag har mycket tid på morgonen (tänkte blogga om hur mina dagar vanligtvis ser ut senare)

Mitt mellanmål igår. Riskakor med jordnötssmör och banan och mango. Hur många gånger jag än köper jordnötsmör så gillar jag det inte. Försöker verkligen men det är så svårt att få i mig haha. Får nog sluta köpa det haha. 

I mars ska jag och Christian bli striktare med vad vi äter. Nu tillåter vi oss äta godis eller chips på lördagar och ibland på fredagar också! I mars ska vi försöka bara göra det på varannan helg istället :)