Work work work

Denna vecka jobbar jag kväll så jobbar 12.30-21.00! Idag klev jag även upp extra tidigt (7.40) för att åka till gymmet innan jobb så där var jag en timme och nu är jag hemma och har ätit och gör mig i ordning! 


Detta har jag på mig idag då det är så varmt ute och orkar inte åka till jobbet i jeans för då svettas jag innan jag ens hinner komma dit haha, inte så kul att springa runt i dom kläderna resten av dagen sen heller! 

I bakgrunden kan man även se lite av min nya klänning som jag beställt från Nelly.com som jag ska ha på mig på en kompis födelsedags slutet av juni där temat på festen var typ finklädd. Killar ska ha kavaj och tjejerna klänning :) 

Igår direkt efter jobbet när jag var påväg till tågstation! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: