Söndagspromenad

I söndags var det 20 grader ute så självklart gick vi ut på promenad då. 







Satte oss vid en bänk ett tag och kollade ut över denna fina sjö! 

Sen när vi gick tillbaka så köpte vi glass.
Christian tog citron och jordgubb och jag tog kokos och snickers! Så gott! :) 

Vi var ute säkert 1,5 timme! Så skönt :) 

Imorgon är jag ledig och på torsdag också! På torsdag är det Farsdag här och då är det typ tradition att dom yngre träffar sina kompisar och går med en kärra full av alkohol och dricker och träffar massa andra folk haha. Vi ska nog starta hos någon, grilla (det ska bli 18 grader och sol), och sen går vi ganska långt, stannar vid ett ställe där väldigt många brukar stanna vid och typ pratar, spelar olika spel osv och sen går vi nog hem till en annan kompis. Men jag tänker inte dricka så mycket då jag måste jobba på fredag haha. 





Bilder från förra Farsdag 

Imorgon har jag körlektion klockan 11 och sen åker jag hem och när Christian kommer så ska vi först handla och sen åka iväg och träna. Äntligen! Väntat över en vecka nu eftersom jag var sjuk förra veckan! Nu är jag äntligen frisk och har tid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: