Sommar?

Fredag idag och vi hade 24-25 grader! Så skönt! Jag jobbade 9.30-18.00 och när jag kom hem åt jag och Christian mat och sen tog vi en liten promenad! Han har stuckit iväg nu och träffat lite kompisar för att bowla och jag måste jobba imorgon exakt lika som idag och det ska bli 24 grader hela helgen och hela nästa vecka ska också bli fint! Härligt! 




Berättade ju förut att vi firade Farsdag igår! Var ute hela dagen från 10.00 på morgonen till 22.00 ungefär på kvällen! Började med att grilla hos en gammal klasskompis till Christian. Där var vi ungefär 11 personer. Vi började verkligen grilla typ 11 på morgonen haha och drack lite alkohol. Sen spelade vi olika drickspel typ och bara njöt av värmen. Sen gick vi iväg med en stor kärra typ helt fylld av alkohol (haha) och stannade vid ett ställa i några timmar där andra människor i grupp också var. Sedan gick vi vidare till en sjö där det var typ flera hundra människor! Så många haha! Där var vi nog från 17.00 tiden till 21.30-22.00 ungefär! Sen var vi hemma vid 22.30 och då direkt gick jag och duschade och sov direkt, med blött hår haha! Och idag måsta jag upp klockan 8.00 för att jobba 9.30! Var en jätterolig dag igår! Blev lite solbränd också! Inte så konstigt när man är ute 12 timmar på en väldigt solig och varm dag haha. 






Längtar redan till denna dagen nästa år haha :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: