Sol och gym

Idag är det torsdag och jag är ledig! Det är även så varmt ute! 25 grader och sol! Jag var på gymmet en timme och har handlat och nu är jag hemma och kollar Pretty Little Liars. Efter det ska jag göra hemmagjord pizza! :) Christian är i heide park! En jättestor park med massa karuseller och så! Som typ gröna Lund och Liseberg fast med ännu värre och fler karuseller. Jag gillar inte karuseller så jag kände absolut inget behov av att följa med haha ;) 

Blev sallad till lunch 
shorts och t shirt idag 


På gymmet 

Senare när Christian kommer hem ska vi bara se på serier och ta det lugnt :) och på måndag är det röddag här i Tyskland så då är alla lediga! Så skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: