Shopping

Denn helg hade vi 25% för alla som har vårat klubbkort på jobbet så för mig blev det självklart lite shopping :) 


Denna klänning bland annat som jag har på mig idag när det är 28(!) grader ute! Älskar längden :) 
träningsshorts
två kjolar! Den mörkblå är lite kortare och den gråa är lika lång som klänningen ovan, alltså till anklarna och dom sitter tight men är jättebekväma 
två linnen som är lite kortare! Man kan se magen lite grann
den svarta är lika modell som den mint gröna ovan. Den ljusgrå tyckte jag var så fin! Älskar modellen på den! :) 

Det var det jag köpte! Blev lite grann iallafall haha :) 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fina kläder! Du passa så bra i klänningen :)

Svar: Åh tack! :D
somebodyelseslife.blo.gg

2016-05-22 @ 13:52:46
URL: http://nouw.com/whereweare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: