Måndag

Veckorna går så fort nu! Det är måndag redan och det är så varmt ute! 20 grader och klockan är bara halv 11. Jag ska jobba kväll denna vecka men är ledig på torsdag och då ska det också bli väldigt fint väder. Igår när vi vaknade åt vi frukost och stack sen direkt till gymmet och var där i lite mer än en timme och sen när vi kom hem gick vi ut lite då det var 25 grader och sol. Resten av dagen facetimade jag med mina föräldrar, kollade serier, lagade mat och sen satt jag bara vid datorn. 


Detta är direkt utanför vårat sovrums fönster som vi just nu har helt öppet och det är så skön luft som kommer in! 

Från igår då vi kollade på serier. 

Christian har semester denna vecka och jag jobbar som sagt kväll hela veckan. Han har timat in det ganska bra då vi kan sova länge båda två, äta frukost tillsammans, gå och träna eller kolla serier innan jag måste på jobb. Och i vanliga fall när han jobbar och jag har kvällsskift så brukar han bara vänta tills jag kommer hem strax efter 21 på kvällen och sen lägger han sig och sover för han kliver upp strax efter 5 varje dag för jobb. Så nu träffas vi iallafall innan mitt jobb och även efteråt ganska länge då vi kan kolla serier eller så, så det är iallafall skönt :) 

Nu ska jag äta omelett och göra mig i ordning för jobbet. Börjar 12.30 :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: