Food truck festival

Efter jag slutat jobba idag provade jag lite kläder från jobbet och köpte åtta klädesplagg haha! Visar dom på söndag kanske :) sedan åkte jag direkt hem och Christian och jag gick och handlade och sen åkte vi till centrum igen för att gå på Food truck Festival som är direkt utanför tågstationen och är typ lastbilar som säljer massa olika mat! Var över 30 olika haha! 

Där i gallerian till höger med röd text jobbar jag :)


Först åt vi sötpotatis pommes frites som var sååååå gott! Typ godaste jag någonsin ätit, överdriver inte heller, var så gott haha
sen när Christian åt en pulled pork hamburgare så åt jag en vegetarisk kebab! Var också jättegott. Jag försöker att äta mindre och mindre kött faktiskt, äter mest kyckling och fisk nu. 

Sen åt vi jordgubbskvargglass med jordgubbar och vit choklad! Verkligen så gott det med! 

Denna "festivalen" är i en vecka tror jag och är varje år :) 

Jag är ledig imorgon så Christian och jag ska på lan party då så det blir säkert kul :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: