"Vårfest"

Igår var vi på "Frühlingsfest" översatt till "vårfest" på svenska! Jag jobbade först 7.00-15.30 och är jag kom hem skrek jag åt Christian "vi måste ut det är 14 grader och sol!!!" Haha. Så då tog vi bara spårvagn tre stationer så var vi där!  Där var vi även 2014 tror jag att det var på hösten bara några månader efter jag flyttat till Tyskland! Då visste vi ju absolut inte att vi skulle 1,5 år senare skulle bo i en helt nyrenoverad lägenhet bara 3 stationer bort! Mycket kan hända på 1,5 år! Spännande att se hur långt vi kommit om ytterligare 1,5 år. 


Såhär såg jag ut efter jag bytt om strax innan vi skulle gå iväg! Jackan köpte jag på mitt jobb för en månad sen ungefär! 


Här gick vi bara från stationen över en bro så var vi där. På bilderna ser man också Hannovers tv torn (det vita tornet längre bort i bilderna till vänster)



Där är fotbollsstadion som vi bara bor 2 stationer ifrån 


Det där hjulet åkte vi faktiskt! Blev helt skakis haha! 



Stadion 


Det var verkligen så fin utsikt över hela Hannover! 


Det blev lite att äta också haha! Två sockervadd för min del och sen delade vi på en Crepe med snickers i (!!) så gott! Och en pretzel med ost och skinka på! 

Idag ska vi till christians föräldrar och träffa lite släkt där! Vi ska äta tårta och grilla och fira påsk :) 
Ha en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: