Tidig morgon

Idag jobbade jag tidigt och när jag vaknade vid 5.30 så var det nästan ljust ute! Så när jag åkte till jobbet en timme senare så hade solen gått upp lite och det var faktiskt inte alls kallt! Det var 13-14 grader och sol när jag slutade jobba också så det var ju hur skönt som helst! Äntligen är våren på gång! (Fast säger man så så börjar det säkert bli regn och jättekallt igen haha..) 

När jag stod och "väntade" på spårvagnen. Vi har vårat arbetsrum och tv rum mot denna gata och utanför dom fönstrerna så står en skylt när nästa tåg kommer om hur många minuter osv och när dom tre nästa efter det kommer. Så vi brukar bara gå ut när det är typ två minuter kvar tills nästa tåg kommer så är det bara att gå över gatan haha. 

Och här kommer man ut från tågstationen där jag kliver av nu! Alltså en tunnelbanestation! Förut när vi bodde hos christians föräldrar så klev vi jämt ur en vanlig tågstation! Och nej det hade inte regnat! Dom gör bara rent vägen där nere på morgnarna. 
Ur denna gula station kom vi jämt ut då! 
Och direkt till vänster från tågstationen så är gallerian där jag jobbar där bakom trädet och bussen med röd text! Fönstrerna där alldeles under den röda texten och alldeles ovanför är faktiskt fönstrerna från affären där jag jobbar! 
Där är en bättre bild! Och där bakom är tv tornet och en liten del av tågstationen! :) såhär fint väder hade vi alltså klockan 6.40 imorse! Man blev på ganska bra humör haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: