Nytt

Nu är det onsdag och jag har haft fullt upp hela veckan! Har jobbat 7.00-15.30 måndag-onsdag och i måndags var jag och en arbetskollega till den nya Reserved affären (jobbar ju där i den affären i en galleria) och förra veckan öppnades en till i stan så den var vi till och kollade hur det såg ut! Sen gick Christian och jag och handlade. Igår klippte jag håret och färgade direkt efter jobbet. Idag var jag till DM (typ som Åhléns fast bättre haha med massa olika saker) och till The Body shop! 

Tröjan köpte jag i affären jag jobbar! Köpte även två shorts åt Christian 

Och på The body shop var det 50% på den andra ansiktsprodukten eller smink produkten som man köpte så jag köpte fyra olika ansiktsprodukten och rengöring till ansiktet! Har så gärna velat prova denna serie från The Body shop så länge! Ska bli kul att prova :) 

Nu är jag faktiskt ledig imorgon (torsdag) och fredag, måste jobba lördag och är ledig sen söndag och måndag igen! Och torsdag nästa vecka haha :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: