Nya blommor

Nu är det torsdag igen och snart helg! Eller ja, jag måste jobba tre dagar till eftersom jag jobbar idag, imorgon och lördag 12.00-20.30! I måndags hade jag ledigt så då gick vi och handlade och köpte bland annat nya blommor! Älskar färska blommor.

Annars har inte så mycket nytt hänt, vi älskar förresten att kunna laga mat nu i köket istället för att bara kunna äta mikromat eller soppa eller nudlar som bara behöver hett vatten från vattenkokare haha

Jag gjorde omelett i måndags som blev jättegott! 
Och på kvällen provade vi även något i en av våra kokböcker! Blev supergott :) 

Men nu ska jag faktiskt göra mig en smoothie och sen får vi se vad jag hittar på tills jag börjar jobba :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: