My protein

Innan helgen lade Christian och jag en beställning på My protein och idag kom det! Så glad och ska bli så spännande att prova alla olika smaker vi beställt från proteinpulver 




Beställde fyra påsar protein pulver i vanilj, chocolate brownie, summer fruits och apple crumble! 

Beställde även ett sirap som smakar hallon (ska äta det med pannkakor, blanda i det i kvarg osv). Köpte även en shaker i rosa haha. Vi har redan en shaker från innan som är typ neon gul så ville ha en till då både jag och Christian dricker protein drycker efter träning. Sen beställde vi även vitaminpulver som man bara blandar med vatten två gånger per dag som det är jättebra ämnen i som kroppen behöver. Vi fick även ett choklad påskägg som tyvärr gått sönder haha, och två protein cupcakes! 

Har ledigt idag och tränade, städade badrum och lite sånt. Tränade dock innan paketet kom så har inte hunnit smaka någon av dom nya smakerna av proteinpulver så drack min normala från fitness guru med smak av "raspberry white chocolate".  Ska nog kliva upp lite extra tidigt imorgon innan jobb (börjar 12) så jag hinner träna och duscha innan :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: