Måndagskväll

Nu är det måndag och klockan är redan halv elva på kvällen! Dagarna går så fort. Igår var vi till christians föräldrar och träffade en del av hans släkt där. Vi åt tårta och massa grillat. Sen åkte vi hem vid 20 tiden och sen kom några kompisar, christians kusin och min arbetskollega lite senare och då var vi hos oss, spelade lite drickspel och sedan gick vi på disko. Åkte hem klockan 3 så somnade inte förrän vid 4 haha.


Denna cirkel är i stan vid tågstationen där folk och tänt ljus och lagt blommor för Bryssel. På cirkeln står olika städer och hur långt bort dom är och i vilken riktning. 

Detta var igår kväll! Vid 18.30 tiden igår visste vi fortfarande inte om vi verkligen skulle på disko eller då bara en kompis till Christian skrev att han ville med. Men då frågade Christian två andra kompisar också och sin kusin och jag frågade min arbetskollega. Så då blev vi ganska många ändå och det var hur kul som helst! :) 

Imorse vaknade vi vid 11 och sen åkte Christian till Hamburg med två kompisar vid 13 tiden för att gå på konsert på Hollywood undead! Han är fortfarande borta och tror konserten är fortfarande haha. Tur han bara behöver åka ungefär 1,5 timme hem sen. Skönt att Hamburg inte är så långt borta från Hannover där vi bor. Jag jag kvällsskift i veckan och jobbar tisdag, onsdag, är ledig på torsdag och sen jobbar jag fredag, lördag och på söndag har gallerian söndagsöppet (det har gallerian fyra gånger per år haha) men då har vi bara öppet från 13.00 till 18.00 istället för alla andra dagarna från 10.00 till 20.00! 


Jag gjorde hemmagjord pizza också! Blev så mätt och det blev ändå två matlådor och fortfarande två bitar kvar. 

Jag ska snart lägga mig och kanske läsa min bok eller så! :) godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: