Lista

HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: Ja det har/är jag.

Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja, massor av gånger i bilen till exempel.

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej har aldrig smitit hemifrån haha.

Brutit ett ben? Nej, har aldrig brutit något.

Gjort nåt du ångrar? Har jag säkert gjort men kommer inte på vad just nu.

Hoppat Bungee Jump? nej skulle aldrig göra det heller. är till och med rädd för Parishjul eller vad det heter haha.

Ätit en hel tårta? Har någon ens ätit en tårta helt själv? inte jag iallafall

Gjort bort dig offentligt? Haha ja!

 

I ÅR HAR DU:

Fått ditt hjärta krossat: Nej

Har du några husdjur?: Nej tyvärr inte. Skulle så gärna ha något djur. Drömde liksom häromdagen att jag och Christian köpte hamstrar haha

Vill du ändra ditt namn: Nej det vill jag inte

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag och Christian åkte till Ikea och åt mat där (köttbullar <3) och sen åt vi tårta hemma och firade med kompisar under kvällen.

Vilken tid vaknade du idag: vid 11. Gick och lade oss igår/imorse vid 4 tiden för vi var och festade haha.

Vad gjorde du igår runt midnatt: Dansade på disko och hade den roligaste kvällen på länge.

Någonting som du längtar till: Till vår soffa kommer om 2-3 veckor!! Längtar så mycket till den och mysiga film och serie kvällar.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag skulle nog inte vilja ändra så mycket just nu faktiskt. Ett husdjur skulle nog göra livet lite bättre.

Vad lyssnar du på just nu: I took a pill in Ibiza- Mike Posner, Seeb remix

 

OM DIG:

Stjärntecken: Jungrfu

Kille eller tjej: Tjej

Hårfärg: Blond

Långt eller kort hår: Långt! 

Längd: 162cm

Tattoos: Ingen

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Bästa vän: Det måste nog vara Christian, Jessica och Camilla

 

JUST NU:

Äter du: Inget

Dricker du: Vatten och iskall cola 

Är du på väg att: tvätta

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja, gärna 3-4 men man vet ju aldrig om det verkligen blir så. Jag har alltid velat ha många barn men allt kan hända och att faktiskt kunna få barn är inte en självklarhet för någon

Vill du gifta dig: Det skulle vara jättekul att gifta mig. Tyvärr så bor ju min familj i Sverige och Christians i Tyskland. Så vi skulle behöva flyga över någon av våra familjer och vänner och det skulle bli alldeles för dyrt.. Annars kan man ju gifta sig bara vi två men skulle kännas tomt att inte ha familjen med.

Karriär i åtanke: Skulle gärna vilja bli fastighetsmäklare 

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Jag försöker att bli mer självsäker varje dag

Mirakel: Ja

Kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek kanske men attration 

Himlen: nej

Änglar: Jag vill tro på änglar och gör nog det till en viss del

 

 Bild från här i Hannover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: