"Filtkorg"

Är så glad att jag hittade denna på en affär i torsdags i stan innan Ikea då jag väntade på att Christian skulle sluta jobba! Köpte den inte förräns på lördagen efter jobbet då jag på torsdag skickade en bild till Christian och han skrev "men en sån hittar vi senare någon annanstans också". Så då köpte jag den inte då på torsdagen. Men sen kunde jag inte skuta tänka på den så då sa Christian åt mig att köpa den på lördag efter jobbet haha! 



Har så länge letat efter en sån här lite större korg att ha filtar i i tv rummet! Men denna kom även med en trä platta så man kan ha den som bord också. Kostade bara 14,99€ då jag fick 25% rabatt på den! :) hur glad som helst! Letade efter en svart också så den är perfekt! Kunde varit liiiite större men det får nog plats och ser säkert fint ut ändå :) 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag letar efter en liknande korg/bord. Var köpte du den? :)

2016-12-11 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: