Söndag

Söndag idag och vi har det så varmt! 30 grader just nu. Christian och jag har gjort mackor och vi gick ut och satte oss vid en sjö här i närheten i några timmar och bara njöt av vädret. Väldigt många tänkte exakt samma sak så det var ganska mycket folk haha! 


Vissa badade till och med




Nu är vi hemma och jag har precis bakat kladdkaka. Det som bakas väldigt ofta hemma hos oss haha! Älskar det :) 

Bakar jämt dubbelt så det blir en stor kladdkaka! :) 

Nästa vecka ska det bli så fint väder varje dag och jag jobbar bara till 15.30 varje dag! Woho :) 
Sen veckan efter det har jag nattskift i fyra nätter från 20.30-06.30 haha.. Då jobbar jag till torsdag 06.30 och har ledigt till lördag och jobbar åtta timmar på lördag också! Mycket jobb nu haha men ska bli kul :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: