Helg

Äntligen är det helg! Jag har jobbat kväll hela veckan och idag är jag äntligen ledig! Det är verkligen så mycket att göra på jobbet nu när vi har rea och alla har sommarlov! Är verkligen så mycket folk och ibland måste vi till och med ha 3-4 klädstängar i omklädningsrummet för vi inte hinner med att ta bort dom och hänga dom på sina rätta platser innan nån kund kommer in med typ 100 klädesplagg som den vill prova haha.. 

Men nu idag på den absolut "värsta" dagen att jobba kväll på, nämligen lördag så är jag ledig så det är ju hur skönt som helst haha! Ikväll ska Christian och jag till ett "house party" som två kompisar fixat för dom fyllt år! Dom har hyrt en lokal och fixat massa dricka och mat och det blir faktiskt ett motto party! Bal! Så alla kommer lite finkläddare så det ska nog bli kul! Det värsta är nog vädret! Det spöregnar och åskar typ hela tiden haha.. Men igår och förrgår hade vi strax över 30 grader så skönt med lite regn nu faktiskt! Bara synd att det måsta komma idag när vi måste åka iväg finklädda.. Hoppas bara det blir bättre ikväll haha


Jag klippte faktiskt mitt hår för nån vecka sen och färgade det! Skönt med lite kortare fast mitt hår växer ändå rätt fort. Idag ska jag bara njuta av att vara ledig! Träna, tvätta och städa med andra ord haha! :) ha det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: