Födelsedagsfest

I lördags var vi iväg för att fira två kompisar som fyllt år! Dom hade hyrt en lokal som var jättestor! Fanns till och med en typ av "bowlingbana" haha! Där spenderade vi ganska mycket tid haha. Kom dit vid 21.00 och stannade till 5 på morgonen haha! Drack lite för mycket men mådde hur bra som helst dagen efter(?) haha så konstigt! Hade förberett mig för att må jättedåligt men det gick bra haha!

Sådär såg vi ut! Berättade ju tidigare att det var ett motto party! Så vi skulle vara lite finkläddare. Hade verkligen en sån rolig kväll! Skulle absolut göra om det! Slutade med att jag satt ute i säkert 1-2 timmar med några andra och pratade bara.

Innan vi åkte tog Christian och jag en shot hahah.. Var ganska kul då vi båda tyckte det var jätteäckligt och stod och hostade direkt efter och drack vatten..

Det var faktiskt ingen riktig bowling bana, det hette något annat med lite andra regler men var hur roligt som helst! Sen spelades det Beer Pong också! Jag provade lite också! Är alltid så bra på sånt där när jag druckit lite haha! Hur kan det vara så?

Det var iallafall vår lördag kväll som blev väldigt lyckad :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fina bilder på er! O vad fin klänning du hade på dig :D

Svar: Men åh tack! :D
somebodyelseslife.blo.gg

2016-06-28 @ 16:57:25
URL: http://www.nouw.com/emmanygren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: