Kort Lista

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?

Mjölk, någon typ av sås (salladsås, sweet chili sås osv), smör, paprika och ägg

Fyra saker du inte kan vara utan?

min mobil, läppbalsam, tuggummi, maskara

Tre saker som du inte kan äta?

Något med rosmarin i (hatar det så mycket), söta popcorn (popcorn med smörsmak och mycket salt på är det bästa som finns) och russin

Två saker som gör dig glad?

Att jag om en vecka börjar jobba som Visual Merchendiser på mitt jobb och inte står i kassan eller omklädningsrummet 8 timmar varje dag haha, och att tänka på att mina föräldrar kommer i september. Längtar så mycket.

En sak du gör flera gånger i veckan? 

Tränar. Försöker verkligen åka till gymmet minst 3 gånger i veckan!

 

Listan är ifrån Gabriella Joss blogg :)

 

 Bild från några veckor sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: