Ikea

I fredags jobbade jag bara 10.00-16.30 så direkt efter jag kommit hem åkte vi till Ikea. Mest för att köpa galgar haha, men även annat till garderoben vi har, hyllor och sånt! Köpte även två lampor till sängborden och ljuslyktor. 

Tavelramen kommer vi hänga upp i hallen och ha bilder på oss. 




Såhär ser min garderob ut nu

Där över ska vi ha tavelramen. 
Och vi köpte två Kallax, en till "arbetsrummet" och en till hallen.

Idag ska vi hälsa på släktingar till Christian och äta tårta och kvällsmat där. Nästa vecka jobbar både jag och Christian bara 4 dagar (måndag-torsdag) och på fredag åker vi till Sverige!! Woho! Ska bli så kul. Problemet är att mina enda lite högre stövlar gick sönder så nu har jag bara converse och Nike skor... Inte så bra i snön haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: