I Sverige!

Har landat i Sverige nu och är hemma hos mina föräldrar. Båda flygen gick bra men fick så ont i öronen och hela huvudet spändes när vi landade i Stockholm. Är alltid så för mig när vi landar i Stockholm, ingen annanstans. Och har lock för örat nu haha.. 

Idag när vi stod och väntade på tåg till flygplatsen

Köpte lite godis och vatten 
i flyget i Hannover 

Läste bok på första flyget som tog 45 minuter. Riktig onödigt flyg haha! Mellan Hannover- Amsterdam var det. Det andra tog 1 timme och 40 minuter ungefär från Amsterdam till Stockholm


Amsterdam, fick muffins och vatten på första flyget
blev så hungriga när vi landat där så vi köpte mackor medans vi väntade på nästa flyg
och fick en wrap på det andra flyget

Nu sitter vi och kollar på tv och bara myser. Imorgon ska vi kanske åka längdskidor och sen på restaurang med hela min familj och sen till min syster och äta tårta. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: