Godmorgon

Jag vaknade vid 9 idag och är ledig idag. Är verkligen så glad att vi har internet. 16 dagar var vi utan och internet på telefonen tog slut så det var väldigt irriterande haha. Men äntligen! :) 

Jag har precis ätit frukost, ska diska nu och sen tvätta lite, sopa golv och träna. Jag älskar faktiskt att tvätta haha. Känns så bra och det luktar så gott. Tycker det är jättekul att knäppa på tvättmaskinen och så! Christian tycker det är mest "roligt" att ta ner tvätt, som jag hatar haha. Så då brukar jag slänga in i maskinen och hänga upp och han brukar ta ner tvätten och lägga tillbaka allt i garderoben! 


Så gott med frukost

Och äntligen kan jag se youtube videos medans jag äter när jag är ensam hemma haha. När Christian kommer hem ska vi till posten och hämta upp tvättkorgen som vi beställt (yay) och handla lite! Visar bild senare på tvättkorgen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: