Senaste

Helgen och veckan är snart slut och imorgon väntar jobb igen. Vi hade en jättemysig helg och gjorde nästan ingenting. I fredags när jag slutade åkte jag hem, åt och sen måsta jag iväg igen för att övningsköra. Sedan myste vi och i lördags åt vi pannkakor till frukost, sedan städade vi här hemma och handlade innan jag åkte och träna då jag inte hann det i fredags.

Bilder ifrån lördagen. Bananpannkakor och på gymmet.

Igår kväll satt vi i soffan och myste nästan hela kvällen. Vi hade köpt melon, choklad och lite godis och åt det medans vi kollade på mocking jay part 2.

Imorse drack jag chai latte med kanel och vaniljsmak och det var hur gott som helst. Senare kollade jag på film "me before you" med bland annat Emilia Clarke (Game of Thrones) och Sam Claflin (hunger games, love,Rosie) och den var hur bra som helst! Kan verkligen rekommendera den. Jag älskar verkligen båda skådespelarna som det mest handlade om!

Nu ska jag fortsätta kolla youtube videos innan det blir ett avsnitt av vänner i sängen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: