Min helg

Har varit över 30 grader varje dag i helgen så vi har inte orkat vara ute och gjort så mycket. I fredags tig vi det bara lugnt, åt gott, myste och såg på film! Bad neighbours 2!

På lördagen lagade vi massa mat till veckan som kommer så vi inte måste stå efter jobb och träning och laga mat varje dag! Lagar jämt all mat på lördagar eller söndagar så man har det gjort! :) sen på kvällen blev vi bjudna till en kompis för att kolla på senaste avsnittet av Suits och sen grillade vi och drack lite drinkar och så! Vi var 6 personer på slutet! :)

Han hämtade upp oss på tågstationen med sin cabriolet och sedan grillade vi och satt ute hela kvällen! :) åt även pannkakor till frukost och klädde mig somrigt :)

Idag har vi bara kollat på serier, ätit frukost tillsammans och jag har byggt klart mitt 1000 bitars pussel så nu har jag rivit det i jättestora bitar och lade i kartongen! Delade hela pusslet i typ 6 stora delar haha, ville inte förstöra det helt!

Och hallå? Kolla vädret! Och nästa vecka är liksom september (jag fyller år nästa måndag, Woho). Jag är ändå glad att det blivit ganska varmt igen, då får man liksom känslan av att man vill att sommaren ska vara över så man inte behöver svettas ihjäl och kan ha öppna fönster och få in frisk luft!! Börjar längta till hösten nu och halloween! Tycker det är så mysigt på hösten. Just nu är det 34 grader här och det har verkligen varit så hela veckan så jag är ganska glad att det blir lite kallare nästa vecka :)

Jag har även sett att H&M har 10% just nu på hemsidan så jag passade på att köpa lite grejer till lägenheten! Visar när det kommer! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: