Matkoma

Jag har en sån matkoma just nu! Christian och jag var till en japansk restaurang (den coolaste restaurangen vi båda varit till) och åt där i 2,5 timmar(!!). Vi var där för lunchbuffén och det kostar strax under 10€ och varje bord får en iPad. Sen får varje person välja tre smårätter som man vill beställa först! Så eftersom vi var två personer så fick vi beställa 6 smårätter. Efter 8 minuter när man precis beställt, kunde man beställs nästa runda! Man kunde beställa 10 gånger men vi klarade bara att beställa 6 gånger haha

Vi beställde massor med sushi, vårrullar, lite kyckling, wokade grönsaker, Christian beställde vanlig sallad, jag fruktsallad (2 gånger dessutom) och även spare ribs! Till sist beställde vi friterad banan och glass! Drack även två stora glas Cola, en iste och en alkoholfri cocktail! Alltså så mycket mat! På den översta bilden ser man ipaden och man ser att vi beställt för "runda 1" där det är gult och sen tiden är 7 minuter och 28 sekunder innan vi kunde beställa nytt. Maten kom inte in i ordning, vi hann beställa två gånger nya maträtter och fick något från runda 2 före runda 1 till exempel! Det kom när det var klart! :) måste dit fler gånger, var hur gott som helst och vi betalade 33 euro(!?) för två personer och massa dricka. Just nu ligger jag i sängen och kan inte röra mig typ och Christian ligger i soffan och kollar på nån serie. Han ska till en kompis senare så då ska jag bara ta det lugnt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: