Lite för mycket

I lördags jobbade jag till 18.30 och skyndade mig hem för att äta och göra mig i ordning! Klockan 8 började våra kompisar komma och vi hade köpt alkohol och massor med chips osv. Vi var 10 personer om jag inte minns fel.

Hade ställt i ordning allt innan alla kom och till och med gjort en drinklista haha! Med tre drinkar.. Men alla tre blev jättegoda! Förutom Long Island Ice Tea för jag hatar det mest av allt man kan dricka typ haha.. Men dom andra gillade det! Dom sista tog tåget vid halv fyra på morgonen från oss så det pågick väldigt länge! Och en rolig sak, Christian blev så full att dom andra fick hjälpa mig lägga honom i sängen och dom stannade då kvar typ en halvtimme efteråt och Christian snarkade så jag kunde inte sova och lade mig på soffan hahah! Det var faktiskt hur skönt som helst ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: