Helgen

Ännu en helg har gått där vi inte gjorde så mycket. Men det har varit skönt det med. I fredags skippade vi träningen och gick och handlade efter jobbet, bakade nutella brownies och myste framför en film på kvällen med massa gott. På lördagen åkte vi till gymmet och sen städade vi här hemma och kollade på massor av serier osv.

Har druckit chai latte och choklad Cappucino nu i helgen, så himla gott. Vi har även börjat köpa melon typ varje helg haha, det är ju så gott. Idag facetimade jag med mina föräldrar, vi pratade om vad vi ska göra när dom kommer hit den 21a september. Har massa roligt planerat och vi längtar så mycket. Första gången dom kommer hit :)

Nu ska jag fortsätta mitt pussel. Sen blir det kanske någon film och mys för resten av kvällen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: