Drömmar

Hur härligt är det inte att kunna drömma om framtiden? Jag tycker det är hur kul som helst att prata om vad man vill göra senare i livet och höra andras drömmar!

- vill så gärna tjäna mycket pengar så man kan köpa det man vill ha utan att behöva oroa sig

- ha djur. Gärna två hundar och en katt. Sen skulle jag tycka det vore mysigt med typ 2-3 getter! Dom är ju så mysiga och roliga. Kolla bara på youtube och sök på "helen torsgården" och kolla på någon video där hon har med sina getter, alltså hur mysigt verkar inte det vara?

- resa. Jag skulle så gärna vilja resa mer. Se Australien, nya Zeeland, England, USA osv. Även ha fler solsemestrar på Mallorca eller åka bil till Norge igen.

- bygga hus. Eller iallafall köpa ett hus i ganska ung ålder. Det känns som att en lägenhet bara är temporärt och att det bara är så onödigt att spendera mycket pengar på en lägenhet varje månad än att faktiskt köpa ett hus där man kan bo i många år och bestämma över. En lägenhet känns inte riktigt som ett hem då man vet att man inte kan bo kvar där eller göra vad man vill i hur många år som helst.

- flytta till Sverige. Tro det eller ej men jag saknar Sverige. Jag saknar familjen, vänner, naturen, att känna att man har luft och inte att det är så trångt. Här i Tyskland är det människor typ överallt. Det man ser är hus och människor och inte så mycket mer. Självklart finns det fina ställen här också och man kan bo ute på landet här med men det känns inte som samma sak. Jag är hur glad som helst att jag får uppleva att bo i ett annat land när jag är ganska ung. Att få bo i en storstad känns hur bra som helst att jag fått gjort när jag ändå vill hitta på massa saker och jag vill ha lite fart, men när jag blir äldre skulle det vara hur skönt som helst att få flytta till Sverige, bygga/köpa hus och få barn där.

- få många barn. Gärna 3-4 stycken som springer runt på en stor gräsmatta och leker.

Två bilder från Norge när vi senast var där för 2 eller 3 år sen tror jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: