Pussel


Bild tagen i torsdags. Idag har vi minst lika fint väder och varmt har vi också 

Idag har jag ledigt. Så skönt att ha en helg ledigt! Inte ofta som jag har det haha. 

Jag köpte ett nytt pussel igår! Från Norge. Jag har även varit där i en sån där båt just där så ville ha det pusslet haha! Tycker det är så kul också. Har ju ett annat från New York också men det är fortfarande hos christians föräldrar. Får nog ta hem det snart också. 


Och idag var jag, Christian och Dominik faktiskt och provade på att gymma. Kanske ska bli medlem där då det var väldigt stort, ligger inte för långt bort och det var väldigt bra maskiner och dom har även massa olika kurser man kan gå på osv. Var väldigt roligt också :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: