Några veckor kvar!!

Nu har jag jobbat 6 dagar i sträck och jag är helt slut. Imorgon är jag äntligen ledig en dag, sen måste jag jobba på fredag 9.30-18.00, men sen är jag ledig Lördag-söndag. Även fast jag är ledig imorgon så har jag mycket att göra. Ska träna, tvätta, städa badrum, ha körlektion och sen gå och handla på kvällen med Christian. Sen såklart laga mat och disk efterråt haha.
 
Vi har fått brev om att vår soffa kommer den 21a April!! och då har jag semester så det passar ju perfekt då jag är hemma hela dagen då. Har nämligen semester från den 18- 24 April. Längtar att få soffan så vi äntligen kan se våra serier som vi inte kollat på sen vi flyttade den 1a Februari haha.. Långt efter i våra serier nu haha.
 
(Inte vår soffa. Bild från IKEA. Hittade inte vår soffa på hemsidan där vi beställde den tyvärr, men visar den självklart när den är här) 
 
Vi beställde vår soffa i ljusgrå. Har så länge velat ha en ljusgrå soffa så blev jätteglad när den färgen fanns. :) Vår soffa har inte lika tyg som den på bilden. Vår soffa har mer ett "mjukt" tyg, hoppas den är lika mjuk och bekväm som jag kommer ihåg när vi beställde den i slutet av januari/början på februari. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: