Kladdkaka

Söndag idag och jag har fortfarande ont i halsen! Så ont så jag knappt kan svälja saft för det var för "starkt", gjorde jätteont att försöka svälja det haha.. Och sen är halsen så torr och jag måste svälja hela tiden vilket för mig typ illamående.. Så jobbigt haha. Men jag har iallafall bakat kladdkaka så det har jag och Christian ätit och kollat på serier och myst! 


Imorgon ska jag jobba igen och det blir jobb från 9.30-18.00 varje dag denna vecka! Förutom onsdag, då har jag ledigt och har körlektion! Förhoppningsvis blir jag inte sjukare så jag måste stanna hemma. 

Förresten så kom Obama hit till Hannover idag så dom har stängt av typ halva flygplatsen och det flyger helikoptrar över Hannover! Roligt att han kom hit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: