Jobb jobb jobb

Söndag kväll just nu och jag är helt slut och trött. Känns som att jag börjar bli lite sjuk faktiskt! Känner mig bara ibland typ mitt på dagen att jag får lite ont i halsen och känner mig matt och börjar bli sjuk, men sen försvinner det och kommer tillbaka nästa dag. Konstigt haha! 

Jag hade ledigt i torsdags och har jobbat fredag, lördag, idag (vi hade söndagsöppet som vi har fyra gånger per år), jag jobbar imorgon, tisdag och onsdag. Alltså 6 dagar Irad utan ledigt! Jag som oftast inte ens jobbar 5 dagar Irad haha. Brukar ju vanligtvis kanske jobba en måndag och tisdag, ha ledigt onsdag och sen jobba torsdag, fredag och lördag och sen ha ledigt igen söndag. Är nog därför jag är lite trött och börjar känna mig sjuk. Vi har även fått ny chef på jobbet och hon har faktiskt ändrat schemat lite. Så jag har faktiskt mittelskift nästa vecka! Jobbar 9.30-18.00 måndag, tisdag, onsdag och fredag. Har torsdag, lördag och söndag ledigt (har alltså fått en extra dag ledigt på grund av att jag jobbade idag, söndag)

Bild från förra veckan 

Vi har även haft det så varmt dom senaste dagarna! Idag när jag gick ut från jobbet 18.30 ungefär så var det 20(!!) grader ute! 20!!! Så varmt och skönt! 


Och titta hur varmt vi kommer få i veckan och början på veckan efter det!! Sommaren är påväg haha! Så kul! :) 

Jag ska faktiskt sova snart. Imorgon har vi även möte klockan 21.00 på jobbet då dom som har kvällsskift slutar då chefen vill prata om nya förändringar och presentera sig själv inför alla! Så ja nästan alla 25-30 som jobbar på mitt jobb kommer träffas då på jobbet. Så för mig så blir det bara att åka hem efter jag jobbat till 18.00, äta och sen ta tåg och åka tillbaka till jobbet. Så glad att vi bor nära nu! Vi har spårvagn som åker typ var femte minut och till mitt jobb tar det 8 minuter till stationen jag kliver av och sen måste jag bara gå några minuter. 

Så bloggar jag inte så mycket denna vecka så är det förmodligen för att jag är helt slut och sover så fort jag kommer hem nästan haha! 

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: