Första glassen

Igår träffade jag två kollegor till mig och vi började med att äta glass och gick sen runt i lite affärer. Det blev första glassen för mig i år haha. Fast vi satt inne då det var lite blåsigt. 



Jag åt kiwi "bägare". Den var sååå god. Vi var proppmätta efteråt alla tre haha. Sen gick vi runt lite i stan och jag letade träningskläder. Hittade lite på TKmaxx och primark men tyvärr var ett par byxor från primark ganska genomskinliga så idag var jag faktiskt dit igen och lämna tillbaka dom och köpte även lite annat 
som jag visar senare. 

Nu ska jag äta något och sen fortsätta bygga mitt pussel kanske. När Christian slutar jobba lite senare så ska vi åka till gymmet och träna. Har jättemycket träningsvärk sen i söndags haha, men får träna något annat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: