En stor dag

Idag är det:
 
1. Christians födelsedag och
2. exakt 3 år sedan han kom hit i 2 veckor för att hälsa på för första gången
 
Så ledsen att han är i Köln just nu och jag inte kan vara med honom på hans födelsedag. Nu är han 20 och jag fyller 20 om EXAKT 6 veckor. Vi brukar skoja om att vi borde gifta oss exakt 3 veckor efter hans födelsedag och 3 veckor innan min haha. Vi träffades som 16 åringar (som skulle fylla 17) och vi har båda vuxit så mycket sedan dess. Dom här 3 åren har gått riktigt fort men har varit så värda allt, även när det varit svårt, för det har det verkligen varit. Kan ligga och tänka ibland "tänk om mina föräldrar skulle ha sagt nej till att jag skulle få träffa honom" mitt liv hade varit så annorlunda, men herregud vad glad jag är för att dom sa ja. Är så tacksam verkligen! 
 
 
 
Vad skulle jag gjort utan honom? Detta har varit de bästa 3 åren i mitt liv och jag hoppas att vi har många fler tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: