Nytt från primark

Igår kväll åkte jag och Christian till primark eftersom jag hade presentkort där. Sen kom Dominik hit och jag och han kollade på skräckfilm (annabelle) och Christian åkte till en annan kompis och spelade poker. Så lyckad kväll för oss båda haha :) 

Det här köpte jag på primark

Tre par träningsshorts dom till vänster kostade 5 euro var och de till höger 2 euro (det var rea på dom)
och även tre sport bh:ar. Dom färgglada kostade 5 och den svarta 6 euro 
ett träningslinne för 5 euro och två halsband
det översta kostade 4 euro och det andra 2,50
dessa såg jag och först tänkte jag inte köpa dom men sen bestämde jag mig för att göra det ändå! Det är vikter (1kg) var som man kan sätta fast på benet eller armen. Christian använde dessa på sina ben idag när han tränade och han kunde till slut inte lyfta benet alls haha, såg väldigt roligt ut haha. 
Sen såg jag denna tröja när vi var påväg upp för en rulltrappa i primark och måsta hämta den igen, sååååå fin. 10 euro kostade den. 

Är jättenöjd med det jag köpte. Älskar verkligen allt och allt passar bra. Vill verklige träna idag men det är vilodag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: