Veckan

Hej har inte bloggat på ett tag, vet inte riktigt vad jag ska skriva om eller ta bilder på haha.. Men jag har jobbat i veckan vilket gick väldigt bra. För det mesta packade jag upp de nya kläderna, säkrade dom med såna där magnet säkerhets grejer haha och lade dom i lagret på rätt hylla. Nästa vecka vad jag vet så ska jag jobba måndag 7.30-12 och onsdag samma tid. Sen ska dom ringa när dom behöver hjälp så kanske blir någon mer dag nästa vecka! Huvudsaken jag får lite med pengar iallafall haha. 

Känns som att sommaren kommer tillbaka, idag gick jag med jeans, converse, långärmad tröja, kofta och skinnjacka och svettades nästan ihjäl då det var 24 grader haha..

Jag och Christian har även fixat vår kompis födelsedags present. Han ville ha något kreativt så jag och Christian satt länge och funderade och till slut kom vi på. Vi köpte en hink, öl, ett strand spel och växlade pengar till cent. Vi gjorde detta:


Vi gick till en park och fyllde hinken med sand och grävde ner mynt i sanden. Sen tejpade vi fast mynt på ölburkarna också haha. Vår kompis älskar verkligen sommaren och öl så varför inte. Det är väl kreativt? Haha

Så imorgon ska vi till kompisen och festa och på lördag så ska jag och Christian ha fest här hemma. Det kommer nog runt 20-24 personer så det blir nog väldigt kul haha! Ses säkert imorgon. Jag är ledig då hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: