Dag 1

Igår flyttade vi in i lägenheten hela dagen. Gårdagen var så stressig men det gick väldigt bra. Inget har gått sönder eller så och alla möbler är uppbyggda! Just nu sitter vi hos christians föräldrar och har ätit mat. Ska ta tåget hem till oss 19.00! Igår efter alla gått hem (vi var kanske 10 personer och klockan 21.30 hade alla gått hem) så så stannade Christian och jag vaken till strax efter 2 på natten då vi fixade lite i lägenheten och lade in alla kläder i garderoberna osv. :) 

Tänkte visa lite bilder hur långt vi kommit med flyttningen också! :) 


Köket. Vi tvättade i maskinen första gången idag också och det gick jättebra! Jag älskar faktiskt att tvätta haha. Inte lika roligt att hänga upp tvätten eller lägga tillbaka i garderoben ;)


Sovrummet
extrarummet där vi har våra datorer

Vardagsrummet. Nu har vi faktiskt lite mer saker i hyllan (dvder och kökssaker som vi inte kan förvara i köket än då det kommer om två veckor)

Badrummet 
och hallen. Resväskorna har vi tagit ner till källaren nu. 

Älskar lägenheten så mycket! Första natten gick jättebra och vi sov riktigt bra :) imorgon är jag ledig men Christian måste jobba då. Jag kan nog hitta på något som måste göras så jag inte har tråkigt haha :)

Längtar jättemycket tills soffan kommer också om 8 veckor (den måste byggas och fixa tyg osv)! Tror det kommer bli jättebra när allt är klart och när köket är på plats osv :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: