Empties

Tänkte visa lite produkter som jag använt slut på den senaste tiden! Jag tycker det är jättekul att se vad andra har använt slut på och hur dom tyckte produkterna var och så vidare :)

(Längst upp från vänster till höger)

- t.today dusch kräm med ananas doft. Luktar verkligen som sommar och precis som ananas och räckte väldigt länge

- herbal essences schampoo och balsam i kokosdoft för torrt hår. Älskar detta schampoo och balsam då det verkligen luktar supergott, är billigt och håret blir väldigt mjukt efteråt. Har använt slut på flera flaskor förut

- Balea handkräm i "beautiful berries" en väldigt bra handkräm med god doft som jag tröttnade på efter ett tag. Fast med vissa saker tröttnar jag jämt på och vill använda något nytt. Som till exempel denna handkräm och även dusch krämen jag skrev om tidigare då dofterna är ganska starka

- P2 professional perfect eyes refine + prime eye base. Tyckte denna primern till ögonskuggor var jättebra. Jag tog lite innan ögonskuggan och fördelade det över ögonlocket. Jag tyckte det var bra att den även var lite färgad och den passade bra till min hudfärg för att få en jämnade hudton på ögonlocket så att ögonskuggorna står ut och håller lite mer. 


- New Yorker parfym (ingen aning om vad den doftar) men den luktar jättegott och perfekt för hösten då den är lite "mörkare". 

- En parfym från Avril Lavigne tror jag. Tyckte denna luktade för starkt och lite blommigt och jag gillar mer fräscha och fruktiga dofter. Tur att jag fick en liten flaska bara (var en present från i jul av christians farmor och farfar). Tycker det är svårt att köpa parfymer åt folk då man aldrig vet riktigt om personen tycker om doften eller inte

- P2 dramatic lashes extension mascara (kostar mellan 2-3€ tror jag) och jag tycker denna maskara är jättebra till vardags. Den ger inte så mycket volym men man får längre ögonfransar! 

- Baby lips hydrate. Detta läppbalsamet är genomskinligt vilket jag verkligen gillar till vardags men det var inte det bästa läppbalsamet jag provat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: