Tidig morgon

Klockan är strax efter 8 nu på morgonen och jag ligger i sängen och ska kolla American horror story och dricka Cappucino (som vanligt haha) jag jobbar nämligen kvällsskift idag (13.00-21.30) så jag har några timmar innan att ta det lugnt. Egentligen skulle jag jobba 10.00-18.30 imorgon också men en arbetskollega frågade om hon och jag kunde byta då hon börjar 7.00 dagen efter och inte vill vara hemma så sent då hon egentligen jobbade 11.00-19.30 imorgon så då har vi bytt och det gör mig inte så mycket heller då det bara är en timme och jag har ändå inget speciellt att göra haha.




Christians mamma har köpt så mycket godis och choklad och sånt till oss så det är bara bra att jag jobbar till ganska sent så att jag inte hinner äta massa sånt haha. 

Får nog lägga undan lite så att vi inte ser det hela tiden och blir sugen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: