En månad kvar

En månad kvar bara till julafton ( minus 1 dag hehe) och jag är så taggad på jul! Älskar när julpyntet kommer upp och julgranen osv! Och även julmarknaden har börjat idag här i Hannover! Ska bli så mysigt att gå runt och kolla där kanske nästa helg!

Bild tagen idag direkt när jag kom ut ur gallerian där jag jobbar! Där till vänster är tågstationen så det är verkligen nära till mitt jobb! Det är ju så mysigt ute med alla lysen. 

Var ledig igår men gjorde inte så mycket då. Tränade, pluggade körkortsteori, fixade tvätt och lite sånt. Imorgon jobbar jag 15.30-21.30 så jag kan vara vaken länge ikväll och mysa. Christian kommer hem senare då han är ute och firar med kompisar att dom skrivit ett viktigt prov idag så då är jag nog vaken till han kommer hem :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: