Keeping up with the kardashians

Jag har precis tränat och det var sååå skönt! Mördade mina muskler typ haha! Jag måste akta mig för vad jag äter då jag måste tappa lite mer fett på magen för att man riktigt ska kunna se magmusklerna! Man kan se dom men inte så mycket som jag vill. Även fast man tränar mycket så kommer man inte få resultat förrän man äter bra mat! Så måste vara mer strikt om vad jag äter nu. 



Efter träningen gjorde jag en smoothie på två ägg och en banan för protein, bär och mjölk! Så nu dricker jag det och kollar på första säsongen av keeping up with the kardashians! Så kul att kolla från början. Jag älskar hela familjen, tycker dom är så öppna med varann och kan skoja med varandra och alla är så roliga haha! 

Snart ska jag duscha innan jag pluggar lite tyska! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: