Ny vecka

Igår kunde jag verkligen inte sova, tog så länge för mig att somna och det blåste och regnade som tusan igår natt och även nu. Christian klev upp idag vid 5 då han måsta ta tåget tidigt till jobbet för att åka till södra Tyskland. Han och sina kollegor måste installera något på en firma och se till att det funkar både idag och imorgon så därför måste han sova på hotell där inatt men kommer tillbaka imorgon igen. Var så orolig att han skulle åka när vädret är så dåligt (det haglar och blåser) men allt gick bra och han är där nu haha. Ska bli jobbigt att sova ensam ikväll också. Nu har vi sovit med varandra varje dag i 8 månader så nu ska det bli så konstigt att sova själv. Jag som hade svårt att sova när han träffade Sins kompisar och inte kom hem förrän tre på natten. Jag får försöka tänka positivt att nu är det ingen som rullar över mig mitt i natten eller tar täcket ;) 


Jag har tränat, dammsugit och duschat och ska nu plugga tyska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: