Ring

Jag har fått en så fin ring av Christian! En så kallad "Promise ring" där man lovar till exempel att bara vara med varandra, inte ha ögonen för någon annan och kanske gifta sig i framtiden. Promise rings är bra för dom som kanske är för unga för hur dom själv tycker att förlova sig eller när man inte har så bra ekonomi att köpa dyrare. Sen är det ju olika för varje person eller par för vad en sån ring ska lova och betyda! Alltså det är ingen förlovningsring för dom som tror det Haha! Det är mer en ring för att visa hur mycket man betyder för varandra och att man är seriös och inte vill vara med någon annan (utan att gifta sig) fast jag och Christian kanske gifter oss i framtiden men det vet man inte nu. 


När Christian är i Köln i tre veckor så ska vi båda skriva ett brev om vad vi själva lovar att ringen ska betyda och ge breven till varandra på vår 3 årsdag. Så jag kommer förmodligen åka till Köln då den helgen. 

På lördag däremot flyger vi till SVERIGE! Som vi längtar, ska bli jättekul att hälsa på igen sen 6 månader tillbaka och vi ska stanna 3 hela veckor. När vi kommer hem igen (på en fredag) åker Christian till Köln i tre veckor med en jobbarkompis för att gå i en kurs som har med sitt jobb att göra. Kommer bli så jobbigt när han är borta på sin födelsedag och vår treårsdag men då kommer jag kanske som sagt åka dit med buss och hälsa på över helgen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: