Min julafton

Min julafton började med att jag jobbade 9.30-14.10 (egentligen till 15.00 men vi var klara och fick gå tidigare. När jag kom hem hjälpte vi alla till med maten som blev Raclette och vid 16.30 åt vi, sedan spelade vi kortspel och drack glögg som jag och Christian köpt på Ikea och öppnade sen paket. Lite senare spelade vi mer kort och hela dagen lyssnade vi på julmusik så hade verkligen jättemysigt! 

Hade till och med köpt köttbullar och lax! 




Detta fick jag i present

Essie sommarkollektionen 2015

Två fina ljuslyktor
ett doftljus, choklad från Salzburg från när christians mamma och syster var där, en fin mugg, två presentkort på gallerian där jag jobbar och 50€

Så nöjd :) 


Och sen två bilder från mig och Christian också från idag innan vi åkte till hans kusiner för brunch och tårta! 
Min nya fina schal från mitt jobb  (Reserved) 


Och fler bilder från idag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du hade en mysig jul :*

2015-12-27 @ 18:10:11
URL: http://itsmenotyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: