Slut på helg

Nu är helgen över och klockan är judt nu halv elva på kvällen. Christian sover redan men eftersom jag börjar jobba klockan 15.00-20.30 imorgon så håller jag mig gärna vaken ett tag så jag kan sova ut och inte är så trött när jag jobbar. Har inte gjort något speciellt idag förutom solat (inne på sängen med fullt öppet fönster haha) det var så varmt idag och jag blev röd på bröstet och magen så då slutade jag sola där och solade benen istället haha. 





Smickrande bild haha

Jag tänkte först gå ut och sätta mig i trädgården men sen tänkte jag mest "nej då kanske jag bara vill gå in på direkten eller efter fem minuter" så då lade jag mig bara på sängen och solade och det var sååå skönt! Det bästa var ju att jag bara kunde ligga där i shorts och bh eftersom att jag var inomhus så det blåste inget alls och solen lyste in. Ska verkligen göra det fler gånger. På tisdag kanske, då är jag ledig och det ska bli 20 grader här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: