Min lediga dag

Såhär spenderar jag min lediga dag

Med tv, shorts, 20 grader, sol och godis hihi

Tyvärr har Christian sin programmeringskurs Idag så vi träffas inte förrän klockan 8 ikväll. Så synd att det är min lediga dag tisdag denna veckan då han har jämt sin kurs på tisdagar haha! Jaja vi får umgås när han kommer hem istället haha. Jag vill så gärna flytta till Australien eller nya Zeeland i typ ett år eller nåt sånt. Tänk vad härligt att resa runt och ha solen och havet där nästan jämt! 

I vilket fall så längtar jag så mycket till jag och Christian flyttar ut. Inget illa menat mot hans familj men vi får nästan aldrig tid för oss själva förutom när vi är i vårat rum. Vill vi äta lunch eller frukost eller så på helgerna så är någon alltid där och sätter sig med oss. Det är ju mysigt ibland men inland vill vi verkligen äta ensamma haha. Badrummet är det nästan alltid någon i, speciellt under kvällen eller morgonen. Köket och badrummet är inte alls så rena eller organiserade som jag vill ha dom. Som ni ser längtar jag alldeles för mycket för att flytta då jag inte är van att bo såhär eller med så många människor som inte är min familj, som inte har samma tankesätt på städning och ordning som jag. Och att bara ha ett rum där man kan vara ifred (och till och med det rummet delar jag ju med Christian) känns ibland såååå ansträngt och bara jobbigt. Ska verkligen spara pengar nu så vi kan flytta till egen lägenhet i slutet av sommaren 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: