Helg


Bild från i veckan när jag jobbade och hade paus! Älskar min nya fina klänning från Vila! Så perfekt för sommar :) 

Igår innan jobbet så gick jag till DM och köpte lite nya saker! 

Två deosprays. En med pink pomelo(?) vet inte vad det är på svenska men den luktar så fruktigt och gott! Den andra är i passionsfrukt och persika! Den luktar också sjukt gott haha! 
Köpte även två läppbalsam! En med hallon och den andra mango och vanilj! Den till höger har jag också i en annan doft och det är jordgubb och vanilj! Luktar verkligen som typ jordgubbsremmar så hoppas denna är lika god :) ville också köpa en melon läppbalsam men den var tyvärr slut!
topplack, baslack och två härliga vår och sommar färger! 
Och det sista jag köpte var en duschkräm och en eyeliner. Alltså duschkrämen är sååååå god! Luktar som melon godis! Vem vill inte lukta som melongodis när man duschar? Haha



Kommentarer
Postat av: Marita Turesson

Jättefin klänning.

2015-04-26 @ 21:47:33
Postat av: Amanda

Mysigt:D

2015-05-01 @ 12:28:00
URL: http://itsmenotyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: