Veckan

Hej hej! Sitter just nu och äter lite mat och har precis kommit hem från skolan (kursen). Vi fick tillbaka provet som vi gjorde i måndags och jag fick alla rätt! 100/100 poäng :D blev jätteglad och jag var den enda i klassen som fick det hihi :) 

Snart ska jag titta på paradise hotel fast först göra läxa till imorgon så jag har det klart! Igår jobbade jag och så fort jag kom hem sa christians syster att dom hade ringt från där man betalar för kursen att jag inte kan faxa iväg nånting utan måste betala personligen så då fick jag ta tåget igen och mötte Ibrahim och maksym i stan och sen gick vi tillsammans och betalade för nästa kurs som börjar 13 november till den 16 december :) 



Riktigt dåligt väder var det igår med regn och det var väldigt kallt! Idag är det vara mulet och inte lika kallt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: